سوال (2090)

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ يَعْنِي ابْنَ أَبِي حَازِمٍ عَنْ أَبِي حَازِمٍ عَنْ سَهْلِ بْنِ سَعْدٍ قَالَ اسْتُعْمِلَ عَلَی الْمَدِينَةِ رَجُلٌ مِنْ آلِ مَرْوَانَ قَالَ فَدَعَا سَهْلَ بْنَ سَعْدٍ فَأَمَرَهُ أَنْ يَشْتِمَ عَلِيًّا قَالَ فَأَبَی سَهْلٌ فَقَالَ لَهُ أَمَّا إِذْ أَبَيْتَ فَقُلْ لَعَنَ اللَّهُ أَبَا التُّرَابِ فَقَالَ سَهْلٌ مَا کَانَ لِعَلِيٍّ اسْمٌ أَحَبَّ إِلَيْهِ مِنْ أَبِي التُّرَابِ وَإِنْ کَانَ لَيَفْرَحُ إِذَا دُعِيَ بِهَا فَقَالَ لَهُ أَخْبِرْنَا عَنْ قِصَّتِهِ لِمَ سُمِّيَ أَبَا تُرَابٍ قَالَ جَائَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَيْتَ فَاطِمَةَ فَلَمْ يَجِدْ عَلِيًّا فِي الْبَيْتِ فَقَالَ أَيْنَ ابْنُ عَمِّکِ فَقَالَتْ کَانَ بَيْنِي وَبَيْنَهُ شَيْئٌ فَغَاضَبَنِي فَخَرَجَ فَلَمْ يَقِلْ عِنْدِي فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِإِنْسَانٍ انْظُرْ أَيْنَ هُوَ فَجَائَ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ هُوَ فِي الْمَسْجِدِ رَاقِدٌ فَجَائَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ مُضْطَجِعٌ قَدْ سَقَطَ رِدَاؤُهُ عَنْ شِقِّهِ فَأَصَابَهُ تُرَابٌ فَجَعَلَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَمْسَحُهُ عَنْهُ وَيَقُولُ قُمْ أَبَا التُّرَابِ قُمْ أَبَا التُّرَابِ [صحیح مسلم: 6229]

اس میں “لعن الله ابا تراب” کی وضاحت درکار ہے؟

جواب

یہ آل مروان سے کوئی عہدے دار شخص تھا، معلوم نہیں کون ہوگا، لیکن اس کا کہنا سیدنا سھل بن سعد نے ہرگز نہیں مانا ہے، بلکہ انکار کیا ہے، سیدنا علی المرتضیٰ رضی الله عنہ کو گالی دینے اور لعنت کرنے سے، یاد رکھیں کسی بھی صحابی سے سیدنا علی المرتضیٰ رضی الله عنہ پر طعن وغیرہ کرنا ثابت نہیں ہے، نہ ہی اہل بیت صحابہ کرام سے کسی نے صحابہ کرام رضوان الله تعالی علیھم اجمعین پر طعن کیا تھا، اس حدیث سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ جب صحابی رسول صلی الله علیہ وسلم نے اس گورنر کی بات نہیں مانی تو وجہ پوچھی گئی ابو تراب کہنے کی جب وجہ بتائی گئی تو دوبارہ سیدنا علی المرتضیٰ رضی الله عنہ پر طعن کرنے کا اصرار نہیں کیا گیا۔
ہم اھل السنة تمام صحابہ کرام رضوان الله تعالی علیھم اجمعین بشمول اہل بیت سے عقیدت و محبت کرتے ہیں اور کسی کی محبت میں کسی پر طعن نہیں کرتے ہیں، رب العالمین ان سے راضی ہو چکے ہیں، ہم اپنے رب کی رضا پر راضی رہنا چاہیے۔ یہی ایمان کا تقاضا ہے۔
والله أعلم بالصواب

فضیلۃ العالم ابو انس طیبی حفظہ اللہ